Kauppiaiden huuto on kaikki kasvanut. Teal näytti viisaasti huipulleen. Hellävarainen odotus on heidän kärjessä. Lainsäädäntö sai haltuunsa luotettavan nuoremman sukupolven. He eivät enää asu äidin ja isän luona, teini-ikäiset vuodet vietetään pizza- ja olutyönä. Todellisuus on kohti onnellisempia aikoja, projektorit tuottavat pettymyksiä ja Rock and Bench ohittaa elektronisen musiikin. Kuitenkin mitä kovemmin nuoret työskentelevät, sitä enemmän nuoria esiintyy lainanottotekniikoita yliopistoon menemiseksi ja palkkiot kasvavat yhdessä opintolainojen kanssa. Nämä teini-ikäiset näyttävät hyvältä, ja ovat ylpeitä voidessaan paljastaa, että heidän vanhemmillaan on tyypillisessä kodissa asuessaan moderni tietokone ja suunnitelmia mennä hämmästyttävälle koulupiirille, mutta he eivät voi saada käteistä yhdessä yliopistoon.

Verkossa on paljon ammattitaitoista neuvontaa sekä tietoja pankeista, säästötileistä ja tileistä ja osakkeista. Löydät vaikeuksia ensin antaa henkilökohtaisia ​​tietoja verkossa ja ansaita rahaa aluksi tilille. Nämä samat teini-ikäiset, jotka ovat aina varanneet aikaa suojautua edustajilta, jotka ottavat haltuunsa taloudelliset tietonsa, tarkistavat tulonsa matkapuhelimillaan, koska he eivät ole kotona puhelimensa luovuttamiseksi. Newsweekin kansi joulukuussa 2006 ilmoitti riskipääomarahaston romahduksesta, jonka mukaan joku arveli vahingoittavan yli 200 miljardia dollaria.

Luottohistoria ja luottopisteet ovat tärkeitä kuluttajien elämässä. Ihmiset, joilla on hyvät ja hyvät pisteet, saavat yleensä suurimman arvosanan ponnisteluistaan. Huonon luoton lainanottajat kääntyvät subprime-luotonantajien puoleen, joka on erikoistunut korollisiin lainoihin. Kun henkilöllä on huono luottokortti, luottokortit ja lainat evätään usein juuri tästä syystä. Vasta puoli vuosikymmentä sitten ihmisillä on mahdollisuus saada asuntolainoja, jotka olivat vähintään 6 prosenttia. Näin ei ole nykyään, ja on kulunut yli 10 vuotta siitä, kun pankit alkoivat todella ansaita rahaa pienillä lainoilla. Nykyään pienet lainat vaihtelevat 500,00 dollarista 10000 dollariin.

Myöhemmin vuonna 2006 hänen asuntolainamaksunsa menivät läpi ja samoin hänen taloushistoria. Hän täytti 18 vuotta ja hänen luotonsa alkaessa aleneva tuotto alkoi selkeämmin. Hän suoritti maksuja joka kerta, mutta sai ilmoituksen korosta vain kerran kuukaudessa. Ihmiset, jotka poikkeavat siitä, mitä tietävät päässä, saattavat löytää huonoja taloudellisia tapahtumia, ei voida välttää niin helposti kuin he toivovat. Hän päätti nostaa luotonsa, selvittää, mikä oli hänen ehtojensa korko ja kuinka paljon hänen kuukausimaksut olivat. Hän hämmästyi huomatessaan, että hän maksoi 12 300,00 dollaria vuodessa! Lisäksi 29 prosentin korko oli korkeampi kuin hänen opiskelijaluottokorttinsa 17 prosenttia. Hän oli 7 kuukautta maksukyvytön eikä suorittanut maksuja. Hänen lainanhoitaja ei uskonut häntä, kun hän kertoi olevansa matkalla maksamaan lainaa, joten mahdollisesti alkuperäisen lainan 25 prosentin korko oli edelleen väärä. Heillä oli vielä hänen luottoraportti eikä heillä ollut kovaa näyttöä hänen lainahistoriastaan, mutta he kieltäytyivät silti uskomasta häntä. Tehtyään kaikki mahdollinen osoittaakseen heille, että hän ei voi maksaa lainaa, hänelle lähetettiin postitse ilmoitus, että he aikovat viedä hänet kotiin, ellei hän suostu toiseen lainaan. Ilmoituksessa sanottiin, että jos hän ei maksa lainaa, he myisivät hänen kodinsa. Seuraavana aamuna ilmestyin todisteella hänen maksuistaan, jotka osoittivat, että hänen lainansa maksettiin ajallaan, mukaan lukien 25% korko. Nyt yritämme myydä kotinsa jollekulle, joka antaa hänelle kohtuullisen hinnan, vähemmän kuin lainan määrät.

Neuvoni nuorille ja muille hänen kaltaisilleen, jos sinulla on laskuja, joita et voi maksaa, mene luotonantajasi luo ja katso, hyväksyvätkö he sinut alhaisemman koron lainalle. Älä maksa korkeaa korkoa pysyäksesi Jonesin kanssa. Maksa laskusi ajoissa ja varmista, että luottosi on hyvä. Tällä vältetään seuraamukset, kuten talletus- tai perintätili. Monet pankit ja rahoituslaitokset ovat halukkaita työskentelemään tyttäreni kaltaisten nuorten kanssa tämänhetkisessä kriisissä ja asettamaan vaihtoehtoja, kuten ehdolliset maksut ja korolliset lainat, jos pankki hyväksyy ne. Jos maksat korkeita korkoja ja sinulla on hyvät luottotiedot, ota ja ota pieni laina, jolla sinulla ei todellakaan ole varaa, mutta haluat, jos olosuhteet sanovat. Tämä pitää luottosi turvallisena ja sinulla on edelleen omasi.