Tarvitsetko lainaa vai tarvitsetko lainaa Intiassa? Suunnitteletko ulkomailla asuvaa intialaista (NRI) investointia Intiallesi? Jos kyllä, hanki parempi laina tai rahasto. Työskentelevänä tai työskentelevänä Intian kansalaisena sinulla on oikeus avata pankkitili, hakea viisumia ja saada myös lainaa Intiassa. Lainojen käsittely on tässä suhteessa helppoa. Aloitetaan lainoista. Jos olet NRI, voit saada kolmenlaisia ​​lainoja, jotka ovat tarkoitettu:

o Asuntolainat

o Lainat liikekiinteistöjen ostamiseen

o Lainat kiinteistöjen tai tavaroiden ostamiseen tai myymiseen.

Se on laajasti suunniteltu laina. Se on hyväksyttävä sekä ulkomaalaisille että ulkomaalaisille. Kolme tunnettua lainaa ovat: 1) asuntolaina

Asuntolaina on yksi Intian parhaista lainoista. Se kattaa talon tai asunnon ostokustannukset, jotka ovat pysyvä asuinpaikkasi. Asuntolaina sopii siis myös ulkomaalaisten intiaanien valtavaan tarpeeseen. Lainat maksetaan laajalti takaisin 30 vuoden aikana. Asuntolainakomponentti kattaa lainahakemuksen, käsittelyn, asuntolainan hakuprosessin, arvostusprosessin ja vakuutustoiminnan kustannukset.

Lainat liikekiinteistöjen ostamiseen.

Kaupalliset kiinteistölainat tunnetaan myös vuokrasopimuksina, koska kiinteistön hankkimiseen ei ole ennakkoa. Nämä lainat sopivat kaupallisiin tai teollisiin projekteihisi tai toimistojen rakentamiseen jne. Nämä lainat on rakennettu vuokrasopimuksen mukaan.

1) Teollisuuslainat

Nämä lainat auttavat sinua ostamaan teollisuuslaitoksen tai teollisuustuotteita. Seuraavat alat ottavat nämä lainat: estää erilaisten rakennuspalvelujen vuokraamisen. Aluksi on tärkeää selvittää, saatko lainaa ulkomaalaisena intialaisena ennen teollisuudelle tuloa

o säiliöalukset

o Puhdistus Co

o Higgins Refining B -kaivukoneet

o raubit ja laitesukellus

o TJ: t (toimitus)

o TJs-öljynetsivät

o Moottorit

o merkit.

o TJs – varustamo

o Logistiikka

Lainojen muoto on seuraava:

takaisinmaksettu 80-90 prosentilla alun perin otetusta lainasta.

Voit saada nämä lainat vain, jos FICO-raportissa on virheitä, joiden ajoitus on enintään 1–5 vuotta. Lainaa on saatavana molemmissa vakiomuotoissa nimellä ‘Asuntolainat ja Kaupallisten kiinteistöjen lainat (lueteltu alla). Lainanottajat voivat aina valita muodonsa.

Asuntolainat ja liikekiinteistölainat

Erona on, että vaikka asuntolaina rakennetaan yksinomaan lainan määrän ja hallinnan perusteella, liikekiinteistölainat perustuvat maan arvoon, jolle kiinteistö on laajennettu. Kuten näette, lainatyyppi on syvällisempi kuin asuntolaina. Lainat ovat kahdenlaisia:

1) Alentuneiden laskujen hallinta

2) Porrastetulla korolla.

Niiden välinen ero perustuu:

1) Asuntosi arvo

2) Lainan voimassaolo vuosina.

Tämäntyyppisten lainojen korot kutsutaan koroksi tai koroksi. Esimerkiksi korko on 1,5 asuntojen korkoa, joka on 1,25 prosenttia.

Kaupallisten kiinteistöjen lainat maksetaan ja suoritetaan yhdessä kaupassa

Lainanottaja maksaa luotonantajalle yhden rahamäärän, jonka he saavat lainana ja

Useimmissa tapauksissa luotonantaja maksaa rahan ohella kelpoisuustalletuksen.

Rahastoon liittyvät paperityöt ja kaikki menettelyt ovat kaikkien tiedossa.

Vaikka kotisuunnitelma toimii niille, jotka jo ostavat talon, se ei ole koskaan hyvä idea vuokralaiselle. Vaikka asumissopimuksen voimassaoloaika voi olla pidempi, korot ja kiinteistöverot ovat todennäköisesti alhaisemmat, jotka voivat olla 10–15 prosenttia alhaisemmat. Sellaisena, vaikka asuntolaina veloittaa 4,50 prosentin koron, se on silti halvempi kuin vuokrat. Joten mene asuntolainalle ja pääse uuteen asuntoosi nopeasti!