Riippuen siitä, mitä haluat, yhteinen luottokortti voi olla hyödyllinen rahanhallinta. Se toimisi turvaverkkona, jos työpaikkojen menetys tai odottamattomat hätätilanteet vaikuttavat sinuun. Jos näin olisi, kannattaa tarkistaa taloutesi ennen uuden suuren oston tekemistä, joten et pääse velkaan.

Jos pidät asiat yksinkertaisina ja seuraat huolellisesti tulojasi ja kulujasi, houkuttelet vain velkakysymyksiä. Valitettavasti teit suuren ostoksen, jos joudut maksamaan useita luottokortteja.

Kuinka saan yhteisen kortin?

Yhteisen tilin saaminen ei ole niin vaikeaa. Suurin osa pankeista on enemmän kuin innokas tarjoamaan sinulle luottokorttia, koska muovisten maitopakkausten tyypin markkinoilla on ollut valtava kysyntä. Mutta ennen kuin vain hyppäät siihen, sinun on harkittava mukana olevia etuja ja haittoja. Jos hätätilanteita ei ilmene, korttia ei tarvitse käyttää liikaa.

Yksi perustekijöistä on pitää tili vain nimesi. Muuten pankki menisi puolison ja muiden perheenjäsenten perään velan takia. Jos teet tämän, suojaisit luottopisteitäsi, koska molemmat nimesi olisivat suoraan yhteydessä yhteiseen tiliin. Jos et seuraa kulujasi turvallisesti, se vahingoittaa luottopisteitäsi. Hätätilanteessa lainanhoitoyhtiöllä on vaikeuksia korvata velkaa.

Sen lisäksi, että pidät kiinni tarpeistasi ja perusvaatimuksistasi, sinun on tarkasteltava korkoja ja ensimmäisiä takaisinmaksuvuosia. Esimerkiksi pankkien vaihtuvien tilien korko on paljon alhaisempi kuin myymälän luottokorttien korko. Mutta voi olla hämmentävää siitä, mikä on parempi sopimus. Toivottavasti tämän artikkelin lukeminen auttaa sinua punnitsemaan vaihtoehtojasi molempien tilien suhteen.

Mitä etuja voidaan odottaa?

Jotkut kortit tarjoavat alennettuja tai nollakorkoisia alkukursseja ensimmäiseltä vuodelta. Nämä hinnat ovat ihanteellisia ensimmäistä kertaa kortinhaltijoille, koska se antaa sinulle tarpeeksi aikaa hyvän ennätyksen luomiseen.

Sinulla on kaikki laskusi yhdessä paikassa. Sinulla on yksi tili, josta on huolta, sen sijaan, että sinulla olisi monia. Suorita maksuja säännöllisesti, niin voit erottaa laskusi veloista. Toivottavasti nämä laskut ovat kaikki yhdessä paikassa ja pystyt maksamaan ne säännöllisesti.

Yhteiskortit kattavat yleensä vuotuisen prosenttiosuuden. Tämä voi olla haittapuoli, jos kaikki, mitä olet käyttänyt alussa, on 1 dollari. Mutta jos sinulla on hyvä ennätys, sen maksaminen myöhemmin olisi helpompaa. Älä aloita menojasi kerralla tai muuten kulutat liikaa. Voit vähentää velkaa vain maksamalla vaaditun vähimmäismaksun tiliotteessasi joka kuukausi. Se on hyvä strategia hyvälle velanhallinnalle.

Liesi saa työnsä nopeammin, koska se on edullisempi. Voit valmistaa kortin kotona. Nyt olen varma, ettet halua kokata koko naapuritalosi. Mutta jos sinulla ei ole aikomusta jakaa tulevaa matkaa rannalle ja meksikolaiseen ravintolaan ruoan kanssa, voit ostaa aterian ja viedä ystäviä heidän kotiinsa. Älä kuluta liikaa, mutta ainakin voit tehdä sen helposti.

Jotkut kortit sallivat kortinhaltijoiden myös Cliff-suunnitelmat, joissa kortinhaltijat voivat maksaa loppusumman määrätyllä ajanjaksolla. Maksuajan jälkeen he voivat soittaa pankille lunastusta varten. Alennuksen kautta säästämäsi summa on sinun vinkki.

Joillakin näistä korteista on myös yleinen hyväksyntä. On kortteja, jotka hyväksyvät kansainväliset kortit. Nämä kortit ovat erittäin käteviäCh-grillille ja loistava tapa käyttää ylimääräistä rahaa.

Saatat ymmärtää, että ilman yhteistä tiliä liikaa kurinalaisuutta ja huolellista suunnittelua on iso ei-ei. Haluaisit leikata joitain velkojasi, mutta sinun on elettävä varojesi mukaan. Sinun on hallittava menojasi, etkä päätyisi syvään velkaan.

Ota se helposti kulutustasi. Tee vähän ostoksia kuin voit. Osta tuotteita, mutta älä menetä tarvitsemasi laajuutta. Pankki kortillasi ansaita rahaa. Se on tapa helpottaa elämää, mutta pidä mielessä, että sinun ei pidä unohtaa tavoitetta, joka rakentaa luotto-pisteitäsi.

Opiskelijana saatat rakastaa korttien käyttövoimaa käteisen sijaan. Neuvonnan puute voi kuitenkin vaikuttaa taloudelliseen turvallisuuteen. Et voi ostaa tuotetta, koska sinulla ei ole rahaa. Suunnittele etukäteen, kun käytät korttiasi. Osta mitä tarvitset pikemminkin kuin mitä haluat. Ole varovainen käyttäessäsi rahaa.

Hyödynnä palvelua, jotta luottokorttien hallinta on viisaampaa. Vaikka sinun on oltava tietoinen jatkuvasta luotonvalvonnasta, se voi auttaa sinua maksujen ja kuukausilaskusi tylsien maksujen välillä.